wtorek, 22 marca 2011

Kotleciki drobiowe z kapustą pekińską

Po krótkiej przerwie spowodowanej paniką przed maturą, postanowiłam podzielić się z wami przepisem na kotleciki drobiowe z kapustą pekińską.



Potrzebujemy:

+cebula

  • pierś z kurczaka
  • jajko
  • miseczkę posiekanej kapusty pekińskiej
  • cebula
  • przyprawy (sól, pieprz, vegeta)

Ja używałam takiej oto machiny, ale spokojnie da się to zrobić przy pomocy maszynki do mielenia. Z tym, że ja nie musiałam potem nic ręcznie mieszać, więc nawet nie pobrudziłam rączek ;)




Zaczynamy od wrzucenia piersi z kurczaka do środka i zmiksowania go.


Potem dorzucamy cebulę, jajko, kapustę i przyprawiamy do smaku.




I miksujemy to, aż uzyskamy coś takiego :


Teraz możemy rozgrzać patelnię i nakładać masę łyżką na patelnię.



Smażymy z dwóch stron, aż będą złociste (albo takie jak u mnie ;D)





Smacznego!


Brak komentarzy: