środa, 23 listopada 2011

Świąteczna atmosfera powoli wkrada się do domów;)


W tym roku jesień nas rozpieszcza, jest piękna pogoda, słoneczko świeci i nie ma deszczu. Odpukać nie padał jeszcze śnieg ;)) Nie żebym miała coś do tych białych spadających z nieba płatków , wręcz przeciwnie!
Uwielbiam przyprószone śniegiem drzewa. Jednak z doświadczenia wiem, że i to potrafi się znudzić. W marcu z pewnością wszyscy będą już ten śnieg przeklinać i marzyć jedynie o świeżej zielonej trawie za oknami. 
Kiedy coraz szybciej robi się ciemno, a w domu co wieczór w kominku płonie ognień, nie sposób nie ulec świątecznej atmosferze. Dla mnie święta to zapach pierników, cynamonu, krzątanina w kuchni i kupowanie prezentów ;-)








Ja oficjalnie rozpoczęłam poszukiwanie różnych świątecznym drobiazgów. Przeszukiwałam strony internetowe w poszukiwaniu ciekawych propozycji, które mogę pomóc zbudować odpowiedni nastrój.

I tak, znalazłam np. bardzo fajne papilotki do muffinów w północnym stylu:
Klik


Foremki w świąteczne foremki-wykrawacze  (zastanawiam się tylko w jakich wymiarach one występują):
Klik


Piękne pojemniki na ciastka, herbatniki:
Klik




Obiecuję, że jak tylko przyślą mi zakupione foremki to zaproponuje Wam kilka przepisów na świąteczne ciasteczka. 









Brak komentarzy: